Kuvia Neitsytperunafestivaalilta 2026

Hyvä sää toi Koulun pihalle ajoittain tungosta.

Perunakauppiaat myivät aamulla kuokittuia Solistia ja Annabelleä.

HousebändI SoHon torvet viihdyttivät sulosävelin. Saman tekevät lauantaina kahdesti.

Perunaherkkuja ajoittain jonotettiinkin.

Väkeä riitti. Lauantaina on sää vieläkin parempi väen tulla.

Kokkimaajoukkueen jäsen Matias Haapsaari rakentelee herkullista kalapuikkoannosta.

Kustavin Kipinän korea annos.

Matias Haapsaaren annosvalikoima.

Molempina päivinä täysi tupa.

Valkotakkeja mesuja oli tiskin takana puolijoukkueen verran.

Vive tiskin takan oli koko ajan nälkäisiä.

Koulun listalla oli mm. possun kylkeä.

Hyvältä maistui!
Mutta Neitsytperunafestivaali on myös tätä
Aina ei iloista juhlaa viettävä väki muista, että joku aina tekee työt, jotta juhlijoilla olisi kivaa. Alla pieni kuvakatsaus näistä työn sankareista.

Perunaa pitää kärrätä myyntipisteeseen.

Tyhjiä lautasia Rick Steinin tapaan. Odottavaa plokkaajaa niitä pois viemään.

Ja näinhän ne likaiset astiat vilauksessa haetaan pois. Taas on pöytä puhdas uusille syöjille.

Festarin backstage, jonne tiskit roudattiin. Työn sankarit tauolla kuvaa varten.

Tiskiin tuotuja aterimia riitti.

Ja jonkun pitä nekin astiat tiskata, jotta juhlaväellä olisi puhtaita aterimia.

